Kinderopvang

PLONS is een initiatief van de stad Peer voor buitenschoolse kinderopvang in onze school. Een gemotiveerd team staat klaar om de opvang van uw kind zo goed mogelijk te verzorgen. De lokalen nodigen uit tot spel, creativiteit, ontspanning en huiselijkheid.

• Onze buitenschoolse kinderopvang PLONS staat open voor alle kinderen van 2,5 tot 12 jaar en dit van 6.30 uur tot schooltijd en na de school tot 18.30 uur.
  • Op schoolvrije dagen, op woensdagnamiddag en tijdens de schoolvakanties is PLONS open van 6.30 uur tot 18.30 uur in de Molenstraat 7 te Peer.
  • De kinderen moeten vooraf ingeschreven worden. Dit kan tot 7.30 uur op de dag zelf.
  • Voor meer informatie kan u terecht bij: PLONS Peer Centrum Molenstraat 7  3990 Peer  www.plonspeer.be  tel.011/610730

Bij de dienst opvanggezinnen Peer kunt u ook terecht voor buitenschoolse opvang. Deze dienst heeft diverse opvanggezinnen in de regio Peer voor opvang van kinderen van 2,5 tot en met 12 jaar. Tijdens de vakantie en weekends (incidenteel) is het mogelijk om de kinderen hele dagen te laten opvangen.