2de leerjaar

Muzoles
Tijdens de muzoles beeldden de leerlingen zich in dat ze pianisten waren. Op de maat van pianomuziek speelden ze op 'hun piano'.

Wil je de pianisten zien? Klik hier.

Doorschuifsysteem
Elke week is er in de klas een doorschuifsysteem. De leerlingen werken per 2 of 3 aan een opdracht gedurende 12 minuten. Daarna schuiven ze door.
Wil je weten hoe flink ze dat doen? Klik hier voor foto's.

Lessen wetenschap en techniek: Mad Science
Dit jaar krijgen de leerlingen een aantal lessen over wetenschap en techniek. Hier zie je ze bezig tijdens het uitvoeren van de proefjes.

Dierendag

Mad Science: les 2
Vandaag werden we allemaal detectives. We onderzochten onze vingerafdrukken, moesten goed luisteren, ruiken en proeven. Vooral het laatste proefje was heel plezant!

Bouwwerken
De leerlingen van het 2de leerjaar wilden heel graag hun bouwwerk tonen.
Ze mochten vertellen over deze bijzondere gebouwen en er een naam voor verzinnen.
foto's: klik hier.

Fietsparcours
Tijdens de turnles oefenden we onze fietsvaardigheden. Dat ging al goed!
Foto's: Klik hier.

Pyjamadag
Op vrijdag 15 maart mochten we in onze pyjama naar school komen. Op die manier willen we alle kinderen die ziek zijn en thuis moeten les volgen, een hart onder riem te steken.
Foto: klik hier.