Oudercomité

Het oudercomité is een vereniging van ouders die zich op vrijwillige basis engageert om op verschillende manieren mee te werken aan de uitbouw en profilering van onze school. Zij organiseert en/of ondersteunt allerlei activiteiten op school.

Samenstelling:

• Voorzitters: Leentje Beumer
  • Secretaris: Rob Swinnen
  • Penningmeester: Tom Driesen
  • Leden: Anke Daniëls, Lotte Olislagers

Onze activiteiten:

Een aantal activiteiten vormen elk schooljaar een vast onderdeel van ons programma:

• ontbijtmanden
  • hulp bij de grootouderdag
  • oudercafé bij het afhalen van de rapporten en tijdens de openklasdag
  • schoolfeest: samen met de leerkrachten wordt dit feest voorbereid. Wij zorgen dan vooral voor de randanimatie, de drankvoorziening en het eten.
  • receptie 6de jaars

Fincanciële bijdrage:

Dankzij al deze activiteiten zorgt het oudercomité voor een vermindering van de schoolrekening voor jouw kind van € 7 per schooljaar.

Ook steunt het oudercomité de extra - murosactiviteiten.

• zeeklassen € 20 per kind

Wil jij af en toe even tijd vrijmaken om je op een positieve en ontspannen manier in te zetten voor  onze school, kom dan zeker bij ons oudercomité. Je bent van harte welkom! Geef een seintje aan de voorzitter of aan de directie.

Documenten (PDF)
Om PDF-documenten te kunnen lezen, heeft u de Adobe® Acrobat® Reader nodig op uw computer. Deze kan u gratis downloaden van de website van Adobe: www.adobe.be